Supercool outfit till skolan




Här är en supernice outfit som skulle vara perfekt till skolan. Jag skulle absolut ha på mig outfiten, dock önskar jag att GENIUS-tröjan fanns i en vitare nyans. Den går i alla fall att köpa på Topshop för 72 £, ganska dyrt, men erkänn att den är sjukt snygg! Demi Lovato och Taylor Swift har setts bära den coola tröjan, vilket absolut är ett plus i kanten! Jag älskar Yalemössan, den ser så himla skön ut <3 Och vilken lärare kan klaga på en mössa som gör reklam för ett av världens bästa college? Den finns att köpa på http://wtforever21.com/wtf-made-for-occupy-wall-st/ för under hundralappen. 
Svea-skorna kostar 490 kr på ellos.se, och är ett måste för att sporta till din outfit
De superheta jeansen finns på Cubus för 199kr. Vad tycker ni? Wear or Tear?



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

cloudi.blogg.se

Tjo! Jag är en tjej på 13 höstar som kommer blogga recept, trender, smink och skriva om mitt liv <3

RSS 2.0