Mascarakris

För två veckor sen köpte jag en ny mascara, eftersom mina andra torkat oså... Det är Max factors nya med två borstar, den kostade 200:- . Och den är så himla kass! Sätter sig i klumpar och går inte att tvätta bort ): Hate it... Vilka mascaror har gjort er riktigt besvikna? Några tips på en ny jag kan köpa? Kram <3
Mira (Lynx!)
2014-03-24 @ 14:50:23

En mascara som gjorde mig besviken var en från Gina Tricot, men den kostade BARA 50:-

Annars så kanske Loreal, tror jag har någon som är bra :)
LT <3

Svar: <3
Cloudi

Co
2014-03-24 @ 15:46:17

Åh tråkigt, maybelline new york har ju släppt en ny mascara tror jag, värt att testa den kanske?

Karin Lygnersjö
2014-03-24 @ 17:54:47
URL: http://karinlygnersjo.blogg.se

Jag använder typ bara Oriflame eller Maybeline :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

cloudi.blogg.se

Tjo! Jag är en tjej på 13 höstar som kommer blogga recept, trender, smink och skriva om mitt liv <3

RSS 2.0