Gymnastiken...

I söndags gick jag på min sista gymnastikträning. Nånsin. Jag har valt cheerleading framför truppgymnastiken nu, för jag kunde inte fortsätta med båda sporterna. Det sista jag gjorde i gympahallen var ett varv på tumblingen: rondat flickis. Jag tappade flickisen för et par år sedan, men det bara gick helt plötsligt!!! Jag älskar alla tjejer från gymnastiken. Och tränarna. Speciellt vill jag tacka min bästis Tuva - med dig kan jag alltid skratta, vi fjantar oss hela tiden. Gosh, utan dig hade jag nog slutat gymnastiken för länge sedan. Matilda - du har lärt mig massor av saker. Hjälpt mig med danserna / friståendena, koreografin till mitt talangjaktsnummer som jag vann med... Tilda - för fem år sedan ungfär var du min bästa vän, på den tiden jag inte hade så många vänner. Du var den första jag gick på bio ensam med. Älskarej :* Linn - du är som en extra lillasyster för mig. Och Ullrika, världens bästa tränare... Du har hjälpt mig, stöttat mig. Du har alltid funnits där, varit en trygghet för mig. Kram allihopa. Kommer sakna er.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

cloudi.blogg.se

Tjo! Jag är en tjej på 13 höstar som kommer blogga recept, trender, smink och skriva om mitt liv <3

RSS 2.0