Supernice helg <3


Tjoo <3 Det här är mitt första blogginlägg, jag tänkte berätta lite om min vecka (: 

I fredags åkte jag iväg till släkten i Linköping, sov på hotell och åt middag på restaurang Afrodite. Min farfar bjöd, as usual. Tihi -_^


Jag kollade lite på mellandagsrean, köpte en supergullig hårrosett för 10kr på Monki, love it <3 
Jag kom hem med den, en snygg skjorta och ett par mjukisar. Funderade på att köpa Yohios parfym, men bestämde mig för att vänta och se lite... Sen var jag så sjukt nära att få med mig en kasse VS body mist hem, men lagret på Palelle beauty var slut ;(



I går var jag på bio med min älskling <3 Felicia, min finaste bästis! Efter bion åt vi på Donken, sen fönstershoppade vi lite med lilla Tindra ;* 

Jag och Felicia sov över i natt, hon stack just. Det var en liten sammanfattning av min helg, sry om det lät amatörigt, hihi. 

Kom ihåg att följa min blogg, kommentera och gilla mina poster. Lavju <3




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

cloudi.blogg.se

Tjo! Jag är en tjej på 13 höstar som kommer blogga recept, trender, smink och skriva om mitt liv <3

RSS 2.0