2013



Det här var året jag började högstadiet, året jag tappade kontakten med ganska många från mellanstadiet. Det var året min bästis släkt blev av med sitt hus, hennes moster drabbades av tyfonen i Fillippinerna, hennes mormor dog, det gjorde också hennes farfar. Det var året Robsten och Jelena splittrades. Året då åttaåringar började twerka, då Seremedy gick i bitar. Men det var också året jag träffade Maria, Julia, Tulia, Alva, Elin, Nadja, Meja L, Meja A, och alla andra fina människor! Tror ni vet vilka ni är, orkar inte skriva ner alla ;p

Det var året militärtrenden slog igenom, året Cara Delevinge blev superstjärna. 

Visst kunde 2013 varit bättre, men det kunde också varit värre. Berätta om ert år, jämför bra och dåligt, kommentera <3



















Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

cloudi.blogg.se

Tjo! Jag är en tjej på 13 höstar som kommer blogga recept, trender, smink och skriva om mitt liv <3

RSS 2.0